Thursday, October 27, 2016

E - Mini Es Trading Strategie Q A

E-mini ES Trading Strategie Q + A Jou handel vrae answered8230; Hierdie somer het mal was! Ek het verlede maand getroud so Ive 'n bietjie agter is met e-pos en blog. Ek het gedink id terug te kry in die groef en beantwoord 'n paar van jou vrae. Hier is 'n paar algemene (en ongewoon) vrae wat ek kry van handelaars met betrekking tot my handel Opstellings, strategie, en uitvoering handel. As enigiets onduidelik is of jy wil meer duidelikheid net los 'n kommentaar hieronder die post en ek kan gaan in meer detail. V: Het ons om handel te dryf met die tendens of kan ons soms teen-tendens ambagte? A: Jy weet altyd wat die mark doen op die daaglikse tyd raam. As ons in 'n sterk uptrend op die daaglikse, dan intraday Ek gaan nie om aggressief kortsluiting. Indien omstandighede egter, het die daaglikse grafiek 'n teiken bereik dan op soek na toonbank tendens ambagte in afwagting van 'n terugsakking hou 'n groot geleentheid. Handel w / die groter tendens (maw As die daaglikse is trending op, 15m is trending op, dan handel die 512T up). Neem die eerste opstel in 'n nuwe tendens inhou matige risiko, maar 'n hoë beloning. Gebruik die NYSE regmerkie te toonbank tendens ambagte leer ken, klein tydsraamwerke. Wanneer 'n hoë prys van die dag in lyn met die hoë NYSE merk vir die dag is dit okay kort te gaan, wanneer die lae prys van die dag in lyn met die lae NYSE merk vir die dag is dit okay om lank gaan. Q: Hoe gebruik jy die mark internals (breedte, vooraf / afname) om ambagte te plaas? A: Ek gebruik die mark internals te help interpreteer marksentiment. Die mark breedte en gevorderde / afname lyn, saam met dinge soos die VIX (wisselvalligheid indeks) help my peil wat aangaan "onder die enjinkap" Petrus Reznicek daarvan hou om te sê. In kyk na hierdie hele dag, kan ek bepaal byvoorbeeld, indien die mark is geneig om in 'n sywaartse reeks gebind staat te bly en dus 'n gebrek deurvolg momentum. Meer oor die mark internals kan gevind word in hierdie post 'n Inleiding tot die mark Internals Q: Hoe weet jy wanneer om die retracement metode versus die tempo metode gebruik? A: Die antwoord op hierdie vraag word bepaal deur wat die mark toestand is. Beide metodes werk goed in trending of reeks gebind markte, die sleutel is om te identifiseer waar ons by in die tendens of die reeks. Om in die tendens naby die begin voorsiening maak vir die mees winsgewende te wees het, dieselfde kan gesê word in 'n verskeidenheid gebind mark, jy wil te kry in die skuif na die onderkant van die reeks, ry dit na die top, afrit, en dan kry in aan die bokant en ry dit weer af na die onderkant van die reeks (ek bly weg van die handel in die middel van reeks gebind markte). Wanneer die mark mooi is trending in 'n trap stap mode (en dit is maklik visueel geïdentifiseer) dan handel ek die retracement metode. Die rede hiervoor is, ek wil om te kry in die tendens na 'n terugsakking (of breek). Wanneer die mark is in 'n reeks gebind mark wat jy kan die tempo metode gebruik om te kry in 'n bedryf aan die bokant of onderkant van 'n reeks wanneer die momentum skofte. Die ander gebruik vir die tempo metode is wanneer die mark is besonder sterk en nie 'n volledige retracement maak. In hierdie geval, die tempo metode handig te pas kom, kry jy in die tendens gouer as die retracement metode sou. Beide strategieë uiteengesit in detail in my gids Trading Reëls vir die ES 6E Futures V: Hoe kan jy ambagte te bestuur wanneer daar 'n nuus uitsending? A: Ek sal nie 'n nuwe handelsmerk binne 5-minute van 'n nuus uitsending plaas. As ek reeds in 'n bedryf en het 'n wins nie geneem (of die handel het nog nêrens nie weg) Ek sal óf naby die helfte, of maak die hele ding en weer in te voer na die aankondiging (dit gaan hoofsaaklik vir groot Nuus aankondigings soos job verslae ens) Die ander aankondiging wat kan maak dat die markte gaan gek is die Fed Vergadering aankondiging op Woensdagmiddae elke paar maande. Ek sluit gewoonlik my intraday posisies 'n paar uur voor die aankondiging (of nie eens handel oor deesdae). Sodra die nuus is aangekondig dat die markte kan waanzinnig gaan dit neem gewoonlik tot die einde vir dinge om te gaan sit. V: Wat beteken 'n tendens verandering of mislukking? A: 'n onderbreking van die 61,8% line gelyk aan 'n onderbreking in die tendens in my boek. Daar is 'n paar ander faktore wat ek gebruik om te bepaal of die tendens verandering het stof. Ek praat oor hulle in hierdie video: Hoe om die mark neiging te identifiseer. Q: Hoe gebruik jy die kleiner tydsraamwerke in die tendens om te gaan? A: Identifiseer 'n 15m stelsel kies wat toegang tot teiken verhandel. Trek dan die volgende 15-minute installasie in die tendens en wanneer dit trek terug na sy 50% zoom in die 512 merk grafiek. Kyk uit vir die tendens om weg te breek van die 512T grafiek as dit kom af na die 15m inskrywing en hop. Dan neem die eerste 50% retracement op hierdie 512T tyd raam. V: Het jy al ooit die daaglikse of 15-min vlakke volstrekte koop? A: As dit 'n groot vlak en die vorige opset in die tendens was skoon Ek is okay met die neem van 15-min vlakke met 'n beperking ten einde. As dit is 'n groot daaglikse vlak wat verskyn 'n beduidende te wees, maar is nie heeltemal duidelik, en wag vir 'n weiering en die neem van die eerste ingestel is op die 15-minute is my taktiek. Benewens waar om te gaan en waar om af te sluit, as 'n handelaar wat jy nodig het om te weet hoe jy sal reageer in verskillende situasies. Hoe gaan jy uit jou verloorders te kry? Hoe gaan jy jou wenners weerhou draai in verloorders? bly nooit in 'n verlies van handel omdat jy dink dit sal terug kom. Sny dit, die verlies te verminder en aan te beweeg. Wat is jou geleentheid koste daarvan om in hierdie posisie? Is daar 'n beter geleenthede daar buite? Dink aan jouself as 'n risikobestuurder op soek na geleentheid.


No comments:

Post a Comment