Friday, October 28, 2016

Die Ontwikkeling Van 'N Verkope Opleiding Plan

Die ontwikkeling van 'n verkope Opleiding Plan Deur Wendy Connick. verkope Expert Wendy Connick het byna vyftien jaar van verkope en kliëntediens ondervinding. Lees meer Het jy 'n verkope opleiding plan vir jou verkope span, of wil jy net gee hulle 'n paar boeke om te lees en miskien het hulle met 'n webinar of twee? A opleiding plan is 'n noodsaaklike instrument om te bevestig beide dat die verkope span is om te leer wat hulle nodig het om te weet en dat hulle aren39; t waardevolle tyd mors op dinge wat hulle don39; t nodig. Lees verder Onder Voordat jy 'n verkope opleiding plan, you39 kan ontwikkel; ll nodig om vas te stel watter vaardighede is baie belangrik vir jou verkope span. Hierdie lys sal wissel van bedryf tot bedryf en van maatskappy tot maatskappy - soms selfs van span te span. Byvoorbeeld, sal binne verkope spanne min gebruik vir die koue roeping vaardighede beskik, terwyl buite verkope spanne hulle deurslaggewend sal vind. Die verkope spanne hulself sal in staat wees om voorstelle oor watter vaardighede is baie handig vir hulle te voorsien. Don39; t vergeet om maatskappy-spesifieke vaardighede, soos die hantering van CRM-programme te sluit. Lees verder Onder Sodra jou lys is voltooi, sorteer dit min of meer volgens prioriteit. Die boonste paar items sal die een wat die belangrikste vir opleidingsdoeleindes is. Jou opleiding begroting sal bepaal hoe ver af die lys wat jy kan en behoort te gaan nie, maar die eerste items moet beslis word. As jy verkope spanne met verskillende verantwoordelikhede, soos binne en buite spanne, you39; sal verskillende prioriteite vir elke behoefte. Die volgende stap is om hierdie lys te vergelyk met elke individuele salesperson39; s vaardigheid stel. Alle handelaars het sterk - en swakpunte in verskillende gebiede. Sommige swakhede sal lae prioriteit, soos 'n binne-verkoopspersoon met 'n swak koue roeping vaardighede wees; maar wanneer 'n swakheid gebeur in 'n kritieke vaardigheid, moet opleiding 'n prioriteit wees. Jy kan hierdie sterk - en swakpunte te ontbloot deur die ontleding van jou salespeople39; s statistieke. Hopelik sal jy reeds met jou verkope span dop hul statistieke en voorsien dat data vir jou. Indien nie, moet jy 'n dop-stelsel onmiddellik in te stel. Dop n salesperson39; s statistieke sal bepaal presies waar in die verkoop proses sy verkope val uitmekaar, wat sal help om die spesifieke verkope vaardigheid wat he39 identifiseer; s ontbreek. Byvoorbeeld, as he39; s kry baie aanstellings maar sy slot verhouding is somber, die probleem is wat verband hou met sy sluiting vaardighede - en dit is waar hy meer opleiding nodig. As die hele span het 'n probleem in 'n bepaalde gebied, kan dit die moeite werd om hulle almal om 'n groep opleiding te stuur. In ander gevalle, individuele opleiding is waarskynlik die beste opsie. Maar die opstel van 'n opleiding plan vir elke verkoopspersoon mag buite die opleiding begroting. In daardie geval, kan jy in kennis gestel word om die belangrikste verkope vaardighede van jou lys af te haal en op te lei almal in daardie vaardighede met behulp van 'n groep opleidingsprogram. Dit sal meer tyd in beslag neem vir jou span, maar sal gewoonlik baie goedkoper. Nog 'n opsie is om 'n verkoopspersoon wat sterk in 'n gebied op te tree as 'n mentor vir 'n verkoopspersoon wat daardie vaardigheid ontbreek toewys. Dit won39; t kos jou opleiding geld, maar sal kos in die verkoop van tyd vir die mentor.


No comments:

Post a Comment