Saturday, October 15, 2016

Dean 'S List Strategie

Deans Lys Strategie Ek wou die strategie wat ek gebruik om die dekaan se Lys handel post. Een van my-beurs strategieë. Elke aand, ek kyk na die dekaan se Lys die top posisie aandele of ETF vind. Hierdie ETF is altyd onder die sterkste ETF in die mark. Ek het gevind dat dit nooit die moeite werd om rommel te handel. Ek kyk altyd vir die krag en die dekaan se Lys is waar ek gaan om te kyk vir 'n sterk aandele of ETF. Dan, sodra ek 'n paar sterk kandidate geïdentifiseer, ek kyk na elk van my drie Posisie Trading (PT) aanwysers op die voorraad of ETF. A koop sein gegenereer wanneer al die aanwysers draai positief. In die meeste gevalle die aanwysers nie positief draai alles op een slag, moet jy dalk 'n paar dae wag vir die aanwysers om te draai. Ek is so ook om te sien of daar 'n goed-gedefinieerde hokkiestok patroon in plek. En as die "stok" gedeelte van die patroon is groot. Dit sal my voorsien met 'n geskatte teiken vir die skuif. Sonder 'n groot stok in plek is, sal ek oor die algemeen gee die voorraad of ETF. Ek het gevind dat handel aandele of ETF sonder 'n ander van my-beurs strategieë, die hokkiestok patroon in plek is net 'n vermorsing van tyd. Dan, ek ontwikkel 'n horlosie lys. As ek 'n ETF naby die boonste helfte van die lys, met 2 van die 3 PT aanwysers positief, met 'n hokkiestok patroon in plek te sien, sal Ek let dit maak. As die derde aanwyser is om naby aan die draai positief oor die Daily kaarte, sal ek oor die algemeen begin om te kyk na die voorraad op die 60's. As al drie aanwysers draai positief oor die 60's, sal ek my eerste posisie of half posisie wat gebaseer is op die 60's te koop. Dit verlaag die risiko deur die verhuring van my stap in 'n posisie. Toe al die aanwysers op die Daily kaarte draai positiewe, sal ek die tweede helfte van die posisie te koop, gee my 'n volle posisie. Vind uit oor my 3 aanwysers my geld bestuur tegnieke en wat ek noem dat my koek (die oorspronklike posisie) en te eet dit (die tydelike handel) deur 'n inskrywing op my daaglikse


No comments:

Post a Comment